Azi am fost la un control cu lampa Wood, mai mult din curiozitate decat de altceva. M-au bagat in camera obscura si au pus lampa pe mine si sa vezi surprize, surpize: pe maini nu mi se vede nici macar o pata de vitiligo. Eu am numarat vreo de 30 pete la lumina soarelui, acolo nu se vedea nimic. Parca putin se vedea o urma vaga la prima pata aparuta, dar pe maini alte pete nu se vad. Se vedeau scamele de pe sacou si de pe haine, se vedea urma de detergent de pe cravata, dar nu mi se vedeau petele de vitiligo de pe maini. La inceput doctora a zis ca nu e vitiligo, dar cand a vazut ca am 2 pete vizibile la lampa Wood pe fata, la coltul buzelor, a tras concluzia ca da, e vitiligo, dar repigmentat (mai putin petele de pe fata). M-a luat rasul, ce sa mai zic, mie mi se vad petele la bec si la lumina naturala, si nu mi se vad la lampa WOOD? E de rasul-plansul...
Voi ati mers la vreun control cu lampa Wood? Cum a fost, cat de bine s-au vazut petele voastre?
PS: daca vreti sa faceti gratis un control cu lampa Wood, mergeti la discoteca; acolo luminile colorate au acelasi efect ca si lampa Wood, se vede la fel: scamele de pe haine, detergentii ramasi in blugi, petele de vitiligo de pe maini, etc...